Calli tävling

Idag är det fotograferings dax på Robins förskola, det ska bli riktigt kul att få se om det blir nå bra. Robin fick tillochmed, dagen till ära välja vilken tröja han ville ha. Vilken det blev får ni se sen :)

Jag vill även passa på att tipsa om en tävling. Calli har en tävling där man kan vinna 2 stycken ear cuffs! Man måste ha facebook för att vara med i den tävlingen också, tyvärr. Annars hade ni sett mig bland dom tävlande.

Du kan trycka på bilden för att komma till tävlingen.

Hoppas ni har en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: Ja precis, det uppskattas ju! Jag trodde aldrig att förpackningar var så stora som de var, vart glatt överraskad vid leverans =)

2011-10-26 @ 09:30:36 / URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: