Turisten

Filmen vi såg i lördags var The Tourist



Redan i början av filmen sa jag till P hur jag trodde den skulle sluta. P hade redan sett den och sa hela filmen igenom: Är du säker på att det är så?
Självklart var det så! Kanske inte så svårt att förstå, men rätt hade jag iallafall :)

Såhär står det om filmen:

Den beskedlige amerikanen Frank (Johnny Depp) semestrar i Venedig, där han träffar den vackra Elise (Angelina Jolie) som bär på en mystisk hemlighet. Deras till en början lekfulla flört förvandlas snart till en härva av farliga lögner och plötsligt jagas de av både Interpol, italiensk polis och ryska torpeder i denna nervkittlande internationella actionthriller.

Jag gillade den, den var bra. Har du inte sett den än så tycker jag att du ska göra det :)

Kommentarer
Postat av: Nilma

Tror jag har den på min lista på Lovefilm så den dyker nog upp snart :D



SV: Ååh, såklart gör jag det men väntar tills alla är presenterade på Facebook först, okej? Julkalendern är helt och hållet på bloggen, tar bara hjälp av Facebook för marknadsföring så du behöver inte oroa dig :)

2011-11-07 @ 12:43:31 / URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: