Tävla om en av fyra goodiebagar!

Hannes har en super tävling med 4 olika goodiebags att vinna( mest saker till föräldrar och barn, men även till alla andra också :))
Här är alla sponsorer:




Jag hoppas på att vinna den här goodiebagen:


Goodiebag 1:
Ett presentkort på 200 kr från Babyfiltar.seLänkTvå paket spalampor från Smartasaker.se
Tavlan "monsterröd" från 2myror.se
Ljudboken "Hur du tränar din drake" från Storyside.se
Tvåpack Lundmyr of sweden nappar från barabus.se
Förstahjälpen kit att sätta på barnvagnen från 4P.se
5 st reflexerfrån 4P.se
Presentkort på 200 kr på en fotobok från Solentro.se
Boken "När Charlie skulle gå hem" från serpentin.se
3 pack Amnings inlägg från lovemilk.se
Mössan Rokidoo röd från mykidoo.se
valfritt tårtobalt från kalaspinglan.se

Kika in och tävla du också :)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack !! det var verkligen en perfekt vinst nu inför julen eftersom jag bara är timanställd och oftast bara har lön så det räcker till räkningarna. Men nu kan jag handla "gratis" ett tag och lägga "matpengarna" på nåt fint i julklapp till Viggo istället :)

Den där wigglekarten kanske kan bli hans trots allt !! :)

2011-11-24 @ 21:16:10 / URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: