Stjärtlapp!

Jag har inte så mycket att skriva om idag, Robin vaknade precis och eftersom jag jobbar kväll idag så får han vara hemma med mig. Måste tvätta och duscha, Robin måste bada. Så rolig kommer våran dag att vara.
Så jag tänkte passa på att tipsa lite.


Om man gillar+ delar Oii BarnkläderFacebook så får man 100 kronor att handla för (gäller vid köp för mer än 500 kronor). Om man redan gillar dom så är det bara att följa den här länken:
http://www.facebook.com/pages/Oii/155739915993?sk=app_4949752878

Om man passar på att köpa Hummel ytterkläder(Overall, vinterjacka eller termobyxor) (för 100 lappen kanske?) så får man även en stjärtlapp på köpet, perfekt nu när snön kanske kommer :)



(Hummel Kids - JAMIE SNOWSUIT AW11 1099kr
Fri frakt
)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en rätt skön dag tycker jag! ;) Jag ska sitta begravd över böckerna hela dagen är tanken.. Tänkte börja 10, men sitter ju här.. så det får nog bli 11 istället! ;)

2011-11-10 @ 10:09:27 / URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: