MASSOR av bilder!

Nu kommer lite bilder från helgen med kalasande :)




(hos Nathalie finns en bild som är tagen framifrån)


smaskens med prins(ess) tårta :)



Det var hos Nathalie han ville sitta och öppna paketen :)




En rutschkana som man kan koppla vattenslangen till så det blir en vatten rutschkana :)


Wiiiii :)

Igår kom även Peppe, Mia, Emma, Blunde och Nova på ett litet kalas




(jag LOVAR, det var Robin som satt ihop bilden själv HIHI)


SÅ gullig bild :)
(bry er inte om Robins skitiga kläder, han var skitig från topp till tå efter gårdagen :D)


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen.

Jag ska till MVC den 19 maj igen.. Eventuellt så får jag veta lite mer hur läget ser ut då.

2011-05-09 @ 11:23:52 / URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: micaela-mamma till Måns

Massa fint =)=)



ska också köpa en verktygsbänk till Måns när vi kommit i ordning i huset...

2011-05-09 @ 20:01:47 / URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: