lite smått och gott

Jag och Robin var ner på stan och fikade med Emma igår(Det är många Emmor nu, i förrgår var vi till lekparken med en annan Emma och hennes barn och sen är det en Emma som är med på våra pizza fredagar). När jag berättade för Robin att vi skulle åka bussen efter han sovit, blev han helt tokig och pratade inte om något annat :) Påvägen till bussen såg han både lastbilen och traktorn så han satt nästan och hoppade i vagnen HIHI
När vi fikade satt vi så han satt mot trafiken och fick se bussarna HELA TIDEN
- BUSSEN! och 2 sekunder senare:
- bussen borta
Sen kom det bussar igen
-BUSSEN!
- bussen borta

Sen åkte jag och Robin bussen upp till mamma och co(Robin sover nämnligen där inatt), så jag tror att han drömt om bussar och sånt inatt, så många som han sett under gårdagen ;D

Men iallafall, vi gick på stan lite efter fikat. Han behövde både byxor och strumpor så det fick bli lite shopping inne på Åhléns som hade klubbdag och 10% rabatt. Det här fick följa med hem


(dom är inte längre på ena sidan, dom ligger bara så det ser ut som det)
199:-, men 37:- billigare med 10%

3 par för 65 :-

Och sen kunde jag inte låta bli att köpa dom här tröjorna, 2 för 100:-

På den gröna tröjan står det
HUGE - But undeniably cute
(inte för att Robin är HUGE, men han är ju undeniably cute)

Sen kom jag på att han behöver en ny keps till sommaren, så vi gick till babyproffsen och köpte:

bild från Lindbers internetshop
129:-

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Njae, jag har väl inget "riktigt" köpstopp egentligen, men när vi flyttade till nya lägenheten slängde vi ut alla gamla möbler och köpte ALLT nytt. Det blev en rätt dyr affär, men vi är nöjda över att äntligen ha fått det precis som vi vill. Dock bestämde jag då att det får vara "slut shoppat" fram tills jag får min första riktiga lön... dvs 25 juni :)

Kram

2011-05-06 @ 20:40:23 / URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: