TUR!

I fredags fick jag hem klänningen från nelly(TUR att jag beställde när jag gjorde det, för dagen efter var den helt slut!) och den satt bra på, so that´s a keeper :)



Anledningen till att det varit dåligt med uppdatering har varit för att jag har jobbat, helt enkelt. Sen har jag saknat Robin så mycket när jag jobbat kvällar och bara träffat honom 1½ timme/dag så jag har lekt och myst med honom :) Igår efter jobbet åkte vi upp till mamma(Robin sov ju där natten till igår) och blev bjudna på lite grillat :) När vi kom hem var det läggdax för Robin och jag och P kollade på film. Imorse började jag 7 så då fanns det inte heller någon tid för datorn. Men nu så, nu ska jag läsa lite bloggar som jag ligger efter med igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: