ut

Godmorgon, eller för mig känns det snarare som lunch nu för vi har varit vakna sen 5.30... Kul att gå upp då när man inte måste för att gå till jobbet. Sen hade Robin sönder tv dosan igår så vi kan bara se på "bond tv", dvs 1:an, 2:an och 6:an. Så när vi gick upp satte jag igång en dvd med Nicke Nyfiken istället. Robin är måttligt road, han sitter och leker med sina regn byxor, skorna på fötterna och nyss hade han min mössa på huvudet. Undrar om han vill ut? HAHA
Idag ska jag skicka kläder som jag sålt på tradera.
Beatrice- jag har inte sålt shortsen än, ifall du ville köpa. Så du vet :)

Nu ska jag kika vidare :)


TJING! ♥

update:
Nu har gummistövlarna åkt på istället ;D

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Oj, jisses det hade jag nästan glömt bort, haha. TACK för påminnelsen, men tyvärr så behövs inte shorts till lilleman just nu, min far köpte med sig en hel del kläder från thailand till sitt barnbarn nämligen. :)

2011-03-31 @ 19:48:03 / URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: