Så det så!

Lilla älskade skrutt Robin som har blivit riktigt sjuk, elak hosta, snoret rinner och feber. Han har tydligen(jag har jobbat) varit väldigt hängig idag och det har han aldrig varit förrut när han haft feber eller varit förkyld. Så det är nog ett riktigt elakt virus den här gången. Fick ett mms av P under kvällen där Robin ligger och sover i vår säng, klockan var väl strax innan 17 tror jag och ändå somnade han på stört när jag nattade honom vid 20.00... Åhh så synd jag tycker om honom. Inatt vaknade han sjuhundraelva gånger och var ledsen( antagligen pga hostan), så jag har varit rätt så trött idag. Imorgon jobbar jag dag för första gången, så jag börjar klockan 7. Måste alltså gå upp lite efter 5... Får se om jag orkar hålla ögonen öppna på jobbet :) Meh, så ska jag väl inte tänka! Jag kommer vara piggast i världen imorgon. Så det så! ;)
??


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

Stackars liten, hoppas han kryar på sig snabbt! Och att du orkar hålla dig vaken imorgon :)

2011-03-03 @ 23:44:19 / URL: http://agneslauedberg.blogspot.com
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Usch då... inte roligt med sjukdomar.. här e de också sjukstuga :-(

Ett riktigt bra tips e att smörja robin med vicks på bröstet innan han ska sova.. då slipper ni nog hostan.. kram

2011-03-04 @ 14:47:59 / URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: