Orkideér

Innan jag började jobba igår åkte vi en sväng till Plantagen, vi(jag) hade sett i annonsbladet att Orkideérna kostade bara 49 kronor styck(ord. 129:-) så vi passade på att köpa 2 stycken till, till köks fönstret. Nu har vi 4 stycken där, men dom är ju så otroligt fina :)

, det finns en till alldeles bredvid men den blommar inte, så den fick inte vara med på kort just nu :D


Den vita, fick jag av P till Alla Hjärtans Dag :)

Nu ser det lite finare ut i det fönstret iallafall :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Susanné

Åh vad fina! Jag älskar orkideér! Synd att jag missade det priset! Jag har huuuur många som helst. :) Dom är så fina!

2011-03-28 @ 12:40:27 / URL: http://soosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: