Ny tradition?

Det verkar som att vi har skaffat oss en ny tradition :)
På fredagar brukar P och några kompisar till honom åka upp till Lugnet och relaxa, sen på väg hem brukar tjejerna hänga på, dom åker och köper pizza och så kommer dom hem hit till oss och äter och snackar massa "skit", riktigt trevligt och jag VET att Robin tycker att det är riktigt kul också. Kan ju vara för att han får smaka pizza eller kebab då :D
Härromdagen när vi var påväg ner i källaren så sa han Peppe och Mia, som han brukar. Jag svarade att dom kanske kommer imorgon(igår), vad ska vi äta då?
PIZZA! fick jag till svar HAHA gullunge
Han skiner upp varje gång vi får besök här hemma, en social liten grabb tror jag allt :)


coolingen med pappas keps på sig :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Hahaha, vilket lyx att få pizza varje fredag!

2011-03-21 @ 20:43:29 / URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: