Min müsli på gång :)

Hört talas om Min müsli? Jag har varit med i flera tävlingar där man kan vinna ett presentkort värt 175 kronor därifrån, jag tycker att det är en riktigt bra idé! Tyvärr har jag inte vunnit.. än, men jag hoppas ju fortfarande :) Men iallafall, man får göra sin egna blandning, allt man kan tänkas vilja ha i sin müsli finns där. Inte är det dyrt heller, ännu bättre alltså :)
Kika in där vettja och gör din egna blandning ( i min blandning kommer det att finnas nötter i, iallafall, då får jag ha min müsli för mig själv, eftersom P inte äter nötter HEHE), eller om du kikar in här lite senare så kanske DU kommer vinna ett presentkort värt 175 kronor... En härlig tävling på gång alltså :)


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam♥

De hoppas ja me, vi snorar o hostar ikapp jag och Liam :(

2011-03-07 @ 14:34:53 / URL: http://thisisshit.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Kul! Jag har också försökt vinna ett presentkort på Min Müsli många gånger, men skam den som ger sig. Du kommer se mig här när din tävling drar igång ;)

2011-03-08 @ 13:00:29 / URL: http://frusvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: