Invigd

Linas matkasse skulle ju komma igår, mellan 17 och 22... När En unge i minuten var slut hade kassen fortfarande inte kommit. 22.15 fick jag ett sms därifrån att det var problem med logistiken och att det skulle komma mer info idag... Jaha...
Nu kom det precis ett nytt sms, ikväll kommer kassen mellan 17-20. P får hålla sig hemma idag alltså, jag jobbar ju kväll.
Just ja, underbart skönt att kunna inviga mina converse igår, men idag var det visst lite halare ute så jag höll på att dratta på ändan fler gånger, påväg till och från förskolan idag. Men det var det värt :D

Nää nu ska jag ta och fixa mig lite.


TJING!

Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Hahaha ja allt för att man ska få känna den där vårkänslan i kroppen.. spela roll om man råka trilla ibland då skratt

2011-03-22 @ 09:41:25 / URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Andrea

Spännande med Linas Matkasse, ser fram emot en recension! Ja, haha, jag har haft enormt flyt, är chockad själv :)

2011-03-22 @ 20:59:43 / URL: http://frusvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: