milkmilla är till salu!

Nu finns möjligheten att driva en egen barnklädesbutik. www.milkmilla.se är till salu.
På grund av utlandsflytt är nuvarande ägare tvungen att
överlåta företaget till någon annan eldsjäl som nu kan driva företaget vidare.

Har du drömt om att bli egenföretagare inom barnklädesbranchen är detta en pefekt
möjlighet för dig. Detta kan ge bra extrainkomst vid föräldrarledighet eller som heltidssyssla om man vill satsa lite större.

Företaget överlåtes komplett med designad webbsida, affärslösningar samt varulager.
För ytterligare information och diskussion kontakta Carolina på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Kritin - Photography

Min dotter är dock 2 år och jag har haft problem i 4 år så du kanske förstår mitt dilemma när jag säger att de vet inte vad de talar om ;) Nu har jag iallafall fått hjälp och skall äntligen in på röntgen av mina höfter så jag håller tummarna för att det går bra oh att de finner vad felet är :)



Allt bra annars denna underbart regniga dag :)

2011-06-23 @ 15:44:36 / URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: