I LOVE IT!

Igår fick jag hem en tshirt till Robin från Storasyster och lillebror.


Märket är Snoozy

Min första tanke var att det var så otroligt härligt material! (jag skulle kunnat känna på tröjan hela kvällen HIHI)
Sen att färgen, formen och mönstret håller tvätt efter tvätt och att nopprorna håller sig borta är ju självklart ett stort +

I LOVE IT!
Jag känner köpsuget att köpa dom andra fina tröjorna! Rekomenderas verkligen och varmt :)

Nästa vecka kommer det komma upp en rolig och annorlunda tävling i samarbete med Storasyster och lillebror, där du kommer kunna tävla om en valfri tshirt! Spännande va?



Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 14:37:59 / URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: