Brave Heart

Ja, inte så mycket tid igår att blogga. Jobbade nästan hela dagen och sen när Robin sov kollade jag och P klart på Brave Heart

Nu är jag ensam hemma ett tag, Robin är uppe hos mamma och co och P (och Nathalie) är och ska spela paintboll. Men jag börjar jobba vid 12 iallafall, så snart ska jag fixa ordning mig och traska ner :)
Kul att det är så många som är med och tävlar förresten. Men visst är det en härlig goodiebag? Jag skulle lugnt tävlat själv om det inte var min tävling ;D

Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: