Nagelgiganten

Nagelgiganten sponsrar med 3 valfria Misa nagellack i goodiebag tävlingen (som avslutas inatt) och här är mina favoriter:

Mermaid Dreams
Mermaid Dreams

As Pink As You Please
As Pink As You Please

Black Out
Black Out

Total Eclipse Of The Heart
Total Eclipse Of The Heart

Siren
Siren

Got to be Real
Got to be Real

Let us Go Green
Let us Go Green



Ja, jag skulle kunna hålla på länge. Jag älskar naggellack :)
Det finns ju hur många som helst, så gå in och kika efter just dina favoriter vettja! :)
Och glöm inte att tävla HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: