en bra dag

Om några timmar går P på semester, åhh så skönt för honom :) Vi satt igår kväll och la lite planer på vad vi ska hitta på under dom veckorna och det kommer nog bli super bra!
Idag ska vi fira hans semester med att åka till Lager 157 och shoppa med hela högen(?) från uppe hos mamma (men det är kanske jag som firar och han som bara följer med... HAHA). Sen ikväll ska vi ev till några kompisar och äta lite gott :) Det kommer nog bli en bra dag det här!

Här är en bild på mig från när vi var nere hos pappa, jag passade på att sitta i solen lite medan Robin sov :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Svar: Näe och inte annars heller! haha!



Min sambo går på sem idag! Äntligen! :)



KRAMEN

2011-07-15 @ 08:44:40 / URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Skönt med lite sol! :)



Sv: jepp! Den måste vi ju ha! hihi

kram kram

2011-07-15 @ 18:01:13 / URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: