Den värsta natten!

Natten har varit den värsta på över 2 år!
Robin har vaknat ungefär var 20 minut och varit jätteledsen. Vi frågade om han hade ont någonstans men fick nej till svar, fast vi funderar på om det kan vara magen ändå för han har inte "poopat" på några dagar...

Jag försökte få i honom lite katrinplommonpuré, men han vägrade. Lite vatten har han druckigt under natten iallafall. Ett tag låg vi i soffan, Robin sov lite längre stunder då. Men vaknade ändå flera gånger, jag sov ingenting pga av en katt som ville vara med (soffan är inte så stor...) och så var fläkten igång så jag låg och frös(men jag tänkte att det kanske var därför han sov lite bättre så jag låg där och ändå :D).
3:40 tog jag med Robin in i sovrummet igen och då hade jag sovit 1 timme totalt sen jag gick och la mig... Lite osäker på hur länge jag sovit totalt hela natten men om jag frågar mina ögon och hjärna så säger dom "alldeles för lite". Hur sjutton ska jag orka jobba idag?
Jag hoppas verkligen verkligen att hans mage blir bättre(om det nu var det det var). Nu har han inte vaknat på ca 1 timme nu iallafall så jag hoppas det är bättre redan nu. Men jag ska ta och kasta in mig i duschen och hoppas på att det hjälper min trötta kropp och knopp lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: