mitt hjärta

Idag ska jag ner på stan och fika med min "favorit Emma" :) Ska bli nice!
Igår började jag ta bort julen lite, inga tomtar är kvar uppe och idag ska granen ner. Vet inte riktigt om stjärnorna får vara kvar lite till, eller om allt plockas bort idag. Ska bli skönt att få det "normalt" igen, nu väntar jag på våren och värmen :)

Om 1 timme är det dax att hämta Robin från förskolan också, han har ju inte varit där på nästan 2 veckor så jag var lite orolig att det inte alls skulle gå bra att lämna honom. Visst var han ledsen, när han kom på att jag skulle gå hem. Men det värsta gråten hade försvunnit när jag tog på min skorna, som tur är :) Imorgon ska han dit igen, men sen ska han inte dit förrän nästa måndag... Det blir ju lite konstigt med alla röda dagar här och där. Men det ska nog gå bra det med :)

 mitt ♥


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: