trött trött trött

Åhh jag var så trött inatt när Robin kom över till oss. Jag har ingen aning om vilken tid och jag vet att jag tänkte att jag skulle hämta hans kuddar också, mer orkade jag nog inte tänka för jag somnade om så fort jag tänkt tanken, "tyvärr" var det P som fick dela kudden inatt. Annars brukar det vara jag som får sova utan kudde, men inatt klarade jag mig ;)
Sen när klockan ringde imorse, tänkte jag att jag skulle fortsätta sova(för att jag var så trött) och om Robin inte skulle vakna i tid till förskolan så skulle han få vara hemma idag. Men så tänkte jag att han iallafall skulle vakna snart, så det var lika bra att pallra sig upp, jag hade precis öppnat dörren när Robin vaknade... Tror att tröttheten beror på en förkylning, snorigt och ont i halsen... P är också lite förkyld... Robin har precis varit förkyld så det är väl han som smittat oss.
Får se vad som händer idag, skulle behöva handlas lite. Kanske en tripp upp till mamma och co också :)



Cooling-Robin från i somras, med mina solglasögon på :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Vilken fin keps! En sådan har Devin här hemma också nånstans ;) (Den är nog dock för liten för honom nu till sommaren)

2011-02-18 @ 10:32:24 / URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: