Ska jag?

Jag funderar på att presentera vinnaren av plastklockan från ovanligaklockor.se, dom har varit iväg och inte haft tid att svara än. Men man kan ju berätta vem vinnaren än ändå? Hmm, ja. Medan jag funderar på hur jag ska göra kan jag ju visa mina favoriter därifrån

 och den här härliga

Hur snygga är dom inte?




Men OK, jag presenterar vinnaren nu. Det blev lott nummer 35 av 97(!) lotter, wow vilket rekord!
Stort grattis säger jag till Micaela!! Skicka ett mejl till mig på [email protected] så fixar vi att vinsten kommer fram :)

Tack så mycket till Staffan på OvanligaKlockor.se för ett trevligt samarbete och tack till alla som var med :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Haha ja nån eller nåt lär man ju få skylla på! :)

2011-02-02 @ 12:22:56 / URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

=) Ja Tailand vore inte dumt... lite lång flygresa för min flygrädda smak dock... =) Gillar din blogg!!!

2011-02-02 @ 12:57:16 / URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilka snygga klockor! Jag blev väldigt förtjust i den gröna :)



Roligt att du är med och tävlar inne hos mig också!

Lycka till

2011-02-02 @ 18:42:05 / URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: