komplimanger :)

Jag har fått ännu lite fler tider att jobba och även 1 fast tid på schemat, även fast det bara är 1 kväll på 3 veckor(det är 3 veckors rullande schema), så vet jag ju att jag kommer jobba då.
Igår fick jag en riktigt bra komplimang från en tjej på jobbet, hon sa att hon på sina 3 år där, inte varit med om att ALLA som jobbar där tycker bra om/ säger bara bra saker, om en och samma person. Innan jag började jobba där :) Så det verkar ju som att man är omtyckt iallafall, det känns ju super :)
Sen sa chefen samma sak idag, ahhhh man kan inte få för många komplimanger :)
Chefen sa också att, om jag vill så finns det ett vikariat från och med i sommar som jag får gå på. Det kommer betyda lite mer ansvar med beställningar och så, och det betyder ju lite mer pengar i plånboken också :) Hur bra som helst. Det enda som är lite synd är ju att det "bara" är ett vikariat i ca 1 år, men ändå :) Jag är glad iallafall!


Hmm, jag VET att det var massor av grejer jag skulle berätta som jag inte hunnit än. Men jag kommer inte ihåg... Dumma minne!


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson ♥

Va kul! Grattis! Kul att få jobba lite ju ;D



Kramar

2011-02-24 @ 08:05:13 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Så kul med komplimanger, man blir så glad av att höra positiva saker om sig själv :)

2011-02-24 @ 11:44:10 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: