I Love You

Imorse åkte jag hemifrån vid 8.15, och jag kom inte hem förrän 19.30 tror jag den var. Imorgon är enda skillnaden att jag går hemifrån vid 8.25... Tur att det inte är så varje dag :)
Robin och P ligger och sover, jag sitter här och kikar på Top Model, eller jag lyssnar iallafall :D

En uppdatering jag kommer ihåg att berätta om är att Robin nu svarar "ave you" När vi säger I Love You till honom. Det var hans farmor som lärde honom det en kväll när jag jobbade, det är ju inte så ofta vi säger det på engelska till honom, men jag antar att det är lättare att säga än Jag Älskar Dig :)

Nu tänkte jag passa på att läsa bloggar, undrar hur många inlägg jag har att läsa?
kollar...

kollar...

kollar...
hm, det var inte så många. Bara 141 stycken... Jag har varit med om betydligt "värre" HAHA


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: