Blivande konstnär?

Jag har fått höra från förskolan att Robin tycker om att rita/måla(det visste jag ju redan eftersom han ritar MINST 1 gång om dagen här hemma), men senaste veckan har dom sagt att han är så duktig på det. Ena fröken sa att han har en förfinad stil som dom "andra små barnen" inte har, han ritar ofta cirklar, runt runt runt:) Och det är det ingen av dom andra små barnen som gör. Igår sa en annan fröken att han håller i pennan så bra och han använder så fina färger när han målar. Rosa, rött ja klara färger helt enkelt, när jag kollar på dom andra målningarna är det OFTA dova/mörka färger... Det är iallafall riktigt kul att höra, han kanske har fått min systers talang för målning?


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Beatrice Bäckstrand

Hihi, visst är det skoj när fröknarna ger ens barn beröm för någonting ;) Devins dagmamma påpekar varenda dag hur snäll och lugn Devin är jämnfört med de andra barnen, haha :)



Svar: Jo tack, jag mår bra nu, illamåendet försvann runt v. 19 och nu växer ju magen för fullt! Känner mig stooor redan nu och är ju bara i v. 23 (går in i v. 22+0 imorgon) än så länge :) Hur ska detta sluta?! ;P haha

2011-02-18 @ 14:35:22 / URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: