Vinnaren nummer 1

Jaha nu ska jag presentera första vinnaren i julkalendern :)

Vinnaren blev

Hennes blogg hittar ni HÄR

Ett jättegrattis till dig!
Skicka din adress till mig på [email protected] så ska du få hem biobiljetterna :)

TACK till Håkan på hittajulklappar.nu och TACK till alla som var med!

Det var kul att få läsa era julminnen!
Vill ni att jag ska berätta ett av mina julminnen?

Jag vet inte riktigt hur gammal jag var, men jag hade väl önskat mig en barbie (kommer faktiskt inte ihåg riktigt).
Så var jag in och skulle letade efter något i klädkammaren, mamma har aldrig varit den bästa med att gömma julklappar/presenter och inte heller den gången. Så jag hittade den oinslagna barbien. Men jag blev SÅ besviken, hon var ju så FUL! Jag hoppades att den inte var till mig...
Men på julafton fick jag ändå det paketet med den fula barbien. En kompis till mig döpte henne till Rock Olga, jag vet inte om namnet beskriver hur hon såg ut men det namnet har hängt med mig sen dess( även fast dockan är kastad för längesen) :D

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Grattis till henne :D

2011-12-05 @ 13:51:59 / URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Cilla

Massor av TACK! Det kommer bli en perfekt julklapp till mina föräldrar som aldrig unnar sig att gå på bio..



Och vilket julminne med fula Rock Olga! Stackare.. :)

2011-12-05 @ 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: