träning

Jo, det roliga angående Robin som jag skulle berätta.
Dom 2 senaste dagarna har han varit utan blöja från det vi gått upp till jag har gått till jobbet ( flera timmar) och det har verkligen gått hur bra som helst! I förrgår blev det någon olycka när han lekte med lego och glömde bort sig. Men igår sa han till när han satt och åt tillochmed att han behövde kissa :)
Jag ska kolla på förskolan hur dom gör med "pottträning" där, men det borde väl inte vara några problem?
Det märks också på honom att han blir så glad/stolt över sig själv när han kissar på pottan och det är så roligt att se!
Min lilla kille som börjar bli stor :)


Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Härligt, vad duktig han är!

2011-08-13 @ 10:25:23 / URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Ingrid

Vad duktig han är! :) Nej man tycker ju att de borde uppmuntra pott-träning och hjälpa till när barnen är på förskola. Hoppas ni får en riktigt mysig helg! Kram på er

2011-08-13 @ 11:50:20 / URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: