En stor pöjke

Robin pratar ju mer eller mindre hela dagarna nu för tiden. För ett tag sen sa han:
- "Moomin(Robin) är en stor pöjke."
Pöjke? Vem är det som säger så, här? Vad jag vet är det ingen av dom vi känner som säger pöjke, kanske är det på tv:n... Det lät så himla kul :)


Nu när det här publiseras är Robin uppe i Puttbo hos mormor och co och jag och P är ute på roligheter. Vad?
Det får ni veta senare :)
*hemligt hemligt*
En ledtråd?
Vi kollar på en (eller flera?) "kaniner"

Kom igen och gissa ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hehe ja jag blev riktigt avis på lillebror där, Colin med. Han får en sån bil när han blir lite större för man lära ju växla och sånt. Hoppas ni får en fin helg. KRAM

2011-08-06 @ 14:42:00 / URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Carin

Hej, fin blogg! Skulle du vilja muntra upp mig med en kommentar? Mår piss! Tack på förhand!

2011-08-06 @ 14:47:59 / URL: http://carinengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: