vikariat

Chefen ringde när jag skulle hämta Robin från förskolan. Han berättade att det var en som sagt upp sig och frågade om jag ville ha den tjänsten (jag TROR att han har ett vikariat för en som är mamma ledig) på 20 timmar/vecka. Iallafall fram tills att den tjejen jag SKA jobba för går hem på sin mammaledighet. Tydligen gärna så fort som möjligt, så vi ska kika igenom schemat när jag ska jobba på fredag! Men det känns ju bra, visst 20 timmar/vecka är kanske inte så mycket. Men det är lagom och jag kan ju fortfarande hoppa in och jobba extra om någon är sjuk eller så... :) Så, ja, jag är ganska glad just nu :)


Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Grattis!!

2011-04-12 @ 14:37:25 / URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: micaela-mamma till måns

vad roligt.. grattis

2011-04-12 @ 20:02:51 / URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: