showen!

I lördags var vi upp till mamma och co för att lämna Robin, han skulle nämnligen sova där för första gången(första gången han sov borta!!), sen åkte jag och P till Stockholm för att gå på Jeff Dunham :)
Vi tänkte att vi skulle äta något gott också, innan showen. Men det var fullt överallt(varför bokade vi inte bord innan?) så det fick bli en lyx middag på McDonalds :D
Showen var iallafall riktigt bra, The guitar guy öppnade


Det här var inte nu, men det fanns inte så många videor på honom. Riktigt rolig var han iallafall :)

Jeff Dunham, vad ska man säga? HAHA Alltså, tårarna sprutade redan innan dockorna hade kommit fram! Så otroligt rolig!! Ångrar inte ett dugg att vi åkte till Stockholm tur och retur under dagen



Det hade iallafall gått riktigt bra hos mamma och co, han sov lite oroligt men det är ju inte så konstigt när det är första gången... Så jag och P fick en riktig sovmorgon. Jag vaknade vid 9.30, så jag släppte in katterna och låg och drog mig till P vaknade, sen tog vi det lugnt. Åt frukost, duschade, åkte och handlade lite, tvättade bilen sen åkte vi upp till dom. Då sov ju Robin lunch och vi blev bjudna på mat. En riktigt bra dag! Sen firade vi vår 9 års dag med chips och dipp till en film när Robin somnat för natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: