*peppar peppar*

Godmorgon!

*peppar peppar* men det verkar som att Robin skaffat sig en ny rutin. Att sova hela nätterna i sin egna säng! Utan uppvak! 4 nätter i rad nu, har han sovit hela nätterna, någon gång har han vaknat innan jag somnat och velat ha lite vatten, men sen sover han till mellan 6 och 7. Hej mamma brukar vara det han säger först :) Gullungen!
Först var jag lite tveksam till om han skulle till förskolan idag, lite jobbigt att gå så långt. Men han blev så glad när jag frågade om han ville dit så jag kunde inte säga nej... Sen att det som brukar ta 20 minuter att gå hem, tog ca 35 minuter idag ska vi inte tala så högt om.

Nää nu ska jag ta och fortsätta med disken, det blev så jobbigt att stå upp så jag fick lov att vila lite. Det är ju helt sjukt att man ska må så här efter en 1 vecka efter op, eller så kanske det är jag som är lite känslig?
Nej, disken var det ja!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Vad skönt att få sova hela natten! :)

2011-04-11 @ 11:45:10 / URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Samma här då. Han nöjjer sig än så länge med att åka liggvagn men lär ju byta snart då det börjar bli trångt om plats!

2011-04-11 @ 21:21:05 / URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: