mammas lilla hjälpreda :)

Idag ska vi ner på stan en liten sväng. Vi skulle gjort det igår, men det blev lite krattning på gården istället. Sen fick P så ont i huvudet så det var ingen idé. Senare på kvällen kom P's bror med familj hit, dom ville låna duschen så medan dom duschade var jag barnvakt åt lillan. Hon somnade nästan på en gång i famnen, så jobbigt var det inte :) Men Robin blev nog lite avundsjuk när jag höll henne, det slutade med att jag hade henne i famnen, sovandes och Robin tätt tätt bredvid på andra sidan, det kan man kalla mys! :) Jag tror nog inte att han är villig att dela med sig av sin mamma riktigt än, förrutom lite kortare stunder... :)

Några bilder från gårdagen:



Mammas lilla hjälpreda :)


Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Han är ju så sööööt!!



Jo den här medicinen ska jag äta i minst 3 månader. Sen är det ju 4 andra mediciner jag käkar också.. knark knark :-) men idag känns det bättre... KRAM

2011-04-13 @ 10:03:21 / URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Jo d duggade här också när jag va ute... fan va härligt om det ska bli fint igen lycka



Vi bor i Huskvarna... Ni då?

2011-04-13 @ 10:26:22 / URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Haha, vad söt han är :)

2011-04-13 @ 13:06:09 / URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: