Uppe i varv

Idag har jag några telefonsamtal att göra igen. Don't like it... Men det måste göras. Sen HOPPAS jag att hon ringer idag och berättar hur det blir med jobbet. Får jag det inte måste jag fortsätta söka, men det är ju klart jag kommer få det, eller hur?! :)

Jag hade ont i halsen hela dagen igår, trodde att jag var påväg att bli sjuk. Men idag är det som bortblåst, bra det. Det tycker vi om :) Det kanske var pga teet jag drack igår kväll? Huvudsaken att det är bättre idag iallafall :)

Jag hade en riktigt effektiv dag igår, först var vi ju och provlåg lite sängar och kikade i lite andra butiker. Sen när vi kom hem var det dax att laga mat. Så jag lagade mat, sen åt vi, efter det hade vi en disk från helvetet så det var bara att rycka i och när jag ändå höll på och var uppe i varv så dammsög jag också. Men efter det var det skönt att få sitta i soffan, titta på film och dricka lite te (när Robin väl somnat)
Idag vet jag inte vad som händer. Samtal som måste göras iallafall. Ev kanske vi köper sängar tillsammans med P's bror och tjej. Vet inte...

Nää, nu ska jag ta och kika till min lilla älskade skrutt :)





TJING!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Hoppas hon ringer och att du får jobbet!

Kul att köpa ny säng, vilken säng har ni tittat på?



kram

2010-09-28 @ 08:25:32 / URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sara

Klart du får jobbet!!!

Jag håller tummarna STENHÅRT!

Puss

2010-09-28 @ 10:48:41 / URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: