svar till anonym :)

Godmorgon Godmorgon :)

Vi var ju till BVC igår, det gick bra... Det var inget allvarligt :)
Sen åkte vi ner på stan och träffade mamma, först gick vi till Gina. Jag fick bara lov att köpa ett par till av Silvia jeansen

Det blev dom mörkblå den här gången, ville ha dom svarta men dom fanns inte i min storlek...
Sen köpte jag ett par raggsockor till Robin inne på Åhlens, och på babyproffsen blev det en potta(nu ska det pott tränas HAHA) och en ring man sätter runt huvudet när man ska tvätta håret för att det inte ska komma vatten och schampo i ögonen. Jag hade en sån när jag var liten vet jag, undrar hur länge den kommer få sitta kvar på Robins huvud bara HAHA

Svar till anonym: Det är inte det dagiset, och tur är väl det om det inte var bra alls :)



TJING!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Vi köpte en sån där ring till Nova, som man sätter runt skallen... tyvärr blev den bara liggandes då hon hade för litet huvud för den, samt att hon slet av sig den:(



Kul med nya jeans!

2010-09-29 @ 17:20:53 / URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: