smaskens

God dag :)

Det blir inte alltför många knop gjorda idag, det är ju sååå tråkigt väder. Det har regnat HELA dagen, oavbrutet. Fast det fick bli en liten sväng till affären, behövde lite påfyllning i kyl och frys :)

Nu är kakel och klinkers klart i badrummet, P ska fixa klart taket nu i helgen. Sen ska han sätta upp möblerna, lite sånt smått och gott. Dusch dörrar måste vi köpa också, tror vi bestämt oss vilken sort :) Gissa om jag kommer NJUTA första duschen i badrummet?? :)

Med tankte på vädret så kommer det inte bli någon matlagning idag. Det blir att ringa Tzaziki och beställa det "vanliga" kyckling spett med pommes. Mmmmm så gott :)


smaskens med lite smörgås rån :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Okej härligt:) Jag följer dig nu, säg gärna till när du följer mig. Kramar

2010-09-25 @ 16:47:13 / URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Tack!:)

Det blir hemmakväll. Själv?

2010-09-25 @ 21:06:20 / URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: