Det finaste som hänt mig!

Jag fick lite sovmorgon imorse. Robin ville upp vid 6(som han har velat dom senaste dagarna), men P sa att han skulle ta det. Så jag låg och halv slumrade fram till 9.45, ändå är jag lite trött i ögonen. Kanske blev för mycket sömn? HAHA nej det tror jag inte. Jag har så många minus timmar på mitt sovkonto så jag skulle behöva sova flera år för att komma ifatt. Men vad gör det? Så fort man ser den lilla grabben som ler mot en så är tröttheten som bortblåst. Han är verkligen världens finaste och gulligaste unge :)

Tror nog att han håller på att vakna nu, så jag ska snart gå in och krama om det finaste som hänt mig! ♥


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: