BVC

Nu är telefonsamtalen klara. Riktigt effektiv morgon :)
Vi ska till BVC idag vid 14.30 och kolla upp en grej med Robin. Det ska nog inte vara något farligt, men bäst att kolla upp iallafall.
Sen ringde jag för att kolla hur det går med dagisplats(ja, jag vet att det heter förskola), vi har ju ansökt om plats till 1 Nov och vi har ju fortfarande inte hört något. Så jag ringde iallafall och det kommer inte bli där vi egentligen vill( bara några minuter härifrån), men han kommer få en plats som ligger kanske 15-20 minuter (om man går) härifrån. Hon väntade på datum från rektorn och hon trodde att det skulle komma under veckan. Bra, då kan man börja planera lite...



TJING!

Kommentarer
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Tråkigt att ni inte fick dagiset ni ville ha.



Jag skulle få svar om 2-3 veckor.



2010-09-28 @ 10:49:11 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas det inte är dagiset i hälsinggården på verkstadsvägen. Det är jätte dåligt.

2010-09-28 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: