Bus nisse :)

Var ju iväg och tränade i måndags med Emma och Maria. Under själva passet tänkte jag att det här var ju inte så jobbigt. Kände mig inte direkt svettig eller så, sen när jag vaknade igår kände jag efter om jag hade nå träningsvärk. Men nej, det hade jag faktiskt inte. Men den kom lurandes under dagen igår, den började i överarmarna och igår kväll när jag skulle gå och lägga mig orkade jag knappt röra armarna och så gjorde det ont högst upp på ena låret. Men nu känns det bättre igen, men det är ju bara att köra på! Ett nytt pass imorgon som jag funderar på att gå på, det som är lite tråkigt är medelåldern på passet. 50+? eller iaf 40+ är det. Men men, det är ju inte pga dom andra som man tränar, eller hur?


Igår kom Robin höst/vår jacka (och en tröja) som jag beställde förut från H&M, jackan är lite stor, men det är ju bara bra, tröjan har jag inte provat på honom än men det ska nog inte vara några problem. Hellre för stort än för litet :) Bild kommer när Robin vill stå stilla... :)


Men jag kan bjuda på ett annat kort


Från i lördags när alla hade kommit tillbaka från bowling och gocart, men vi väntade på maten :) Robin är en riktig liten bus nisse :)


TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: