3 stycken!

Igår beställde jag en prenumenation på VeckoRevyn, men inte till mig. Jag ville bara ha klockan man får om man prenumenerar på 3 nummer för 59 kr + frakt HAHA
Så tidningarna kommer komma hem till min syster istället :)
Det är ju inte alla dagar man hittar en klocka för 88 kr eller vad det blev...
Självklart blev det en ROSA klocka, det var det eller en orange. Och jag är inte speciellt förtjust i orange... Får se när det dyker upp.

Sen skulle jag in på libero och sätta in poäng från blöjpaket, då står det att jag redan uppnått maximala poäng. Så jag gick in i shoppen och kikar om det finns något jag kan beställa ändå. Det fanns det.



Det var det enda jag hade poäng till och istället för att kasta bort det som blev över, fick det bli 3 stycken... Synd att dom är för små för Robin bara, om dom inte är stora i storleken...

Nu ska jag fortsätta läsa lite bok :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hmmm,vilken syster?Hoppas det ar jag!

2010-09-19 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: