massa saker!

Robin fick massa leksaker och kläder i helgen när vi var hos min ena syster. Bland annat det här:


En gung
häst
(Det här var andra bilden jag tog, den första blev såhär:)


Min lilla linslus :)

En kossa som går och muar, den behöver nya batterier men Robin verkar ju gilla den ändå(om den inte muar, för då blir han rädd HAHA)

En mjukis radio

Skridskor!
Sen var det ju massa kläder, 2 ryggsäckar, skor, badring, en fyrhjuling som är uppe hos mamma, den behöver nytt batteri men Robin kommer nog älska den i vår/sommar :) Som sagt, massa saker!
Tack så mycket!! ♥

Bara över helgen tycker jag att Robin har börjat säga mer och mer ord, nu härmar han nästan allt vi säger så det blir till att inte säga några fula ord HEHE

Nu ska jag prova lägga honom för 3 gången!! Han vägrar sova fast han är trött/grinig...!


TJING!

Kommentarer
Postat av: Syster Kim

Varsågod!! Robin är världens härligaste lilla gosse! Klart han är värd sakerna! Ser fram emot att se honom köra runt i sommar när vi kommer upp. Kram min älskade syster (med familj) !

2010-10-11 @ 17:40:20
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Gud nej, jag har inte läst klart alla ännu.. :P

Hihi, tar lite i taget.

2010-10-11 @ 20:14:42 / URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Mammabea.se

Tack så mycket =)

2010-10-11 @ 22:59:59 / URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: