typiskt!

Imorgon kommer röris och ska fixa det sista han ska göra på badrummet iaf. Sen har vi några grejer kvar. Förhoppningsvis kan vi duscha där nästa vecka, hoppas kan man ju alltid göra :)

Idag har jag och Robin varit ner på stan en sväng, köpte en tvålpump. Men den jag ville ha fanns inte. Typiskt! Jaja, det är som det är, den jag köpte ska väl fylla sin funktion den också :)
Sen på bussen hem satt Robin och grät/skrek, till hans somnade och sen sov han nästan 2 timmar.
Men nu är hans mat klar så nu säger jag



TJING!

Kommentarer
Postat av: Carina

Visst är det jobbigt att va utan dusch, men utan toalett är mkt värre! ;)

2010-10-14 @ 17:41:28 / URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Nej, just nu försöker vi inte bli med barn. Vi väntar till efter bröllopet :)

2010-10-14 @ 21:43:52 / URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: