överkörd!

Igår var ju jag och Robin ner på stan och träffade mamma och Nathalie, när vi satt och väntade på bussen hade han nappen i munnen. Men sen kom bussen och Robin blev tokig som vanligt när han ser bussar(han hoppar upp och ner och pekar HAHA), sen när vi var på bussen skulle jag ta av mössan och då fanns ingen napp i hans mun... Verkligen jätte bra! Nappen måste alltid vara med, ifall att... Men jag hittade den ingenstans och inte hade jag med mig en extra heller. Bra där! Så vi fick lov att köpa 2 nya och när vi skulle fika på Åhlens frågade jag lite snällt om dom kunde koka en av napparna :) Hon som tog emot den såg lite förvånad ut men hon tog och kokade den ändå. TACK för att ni gjorde min dag Åhlens!
Sen när vi skulle hem gick vi av på samma ställe vi gick på och där låg nappen mitt i vägen, så jag gick och tog upp den, men den var säkert överkörd flera gånger för framsidan där Robins namn stog var helt borta... Det var alltså bara att kasta bort den. Funderar på att beställa nya från namnnappen.




TJING!

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Tack tack! :)

2010-10-15 @ 18:46:59 / URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Mie [bloggdesign & foto]

gud vad söt han är :) Tråkigt de där med nappen :(

2010-10-15 @ 23:51:31 / URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: saga

gud såå fin blogg:D

2010-10-16 @ 12:19:08 / URL: http://saagasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: