någon nytta?

Hello :)

Idag blir det till att börja packa, för imorgon åker vi :) Hoppas hoppas hoppas att Robin kommer ha en av sina bra dagar imorgon. Annars blir det inte speciellt kul att åka x antal timmar...

Ska strax ner och hänga upp lite tvätt, bland annat dom handdukarna vi köpte igår :) Dom kommer bli så fina i "nya" badrummet :)
Mamma ville ha lite hjälp att baka bullar idag, men det beror på P, om han kan ta hand om Robin under tiden. Inte allför kul att baka och springa efter min lilla virvelvind sammtidigt...

Jag går fortfarande och väntar på brev från kommunen(?) om NÄR Robin ska få börja sin inskrivning på förskolan. Det borde vara mindre än 1 månad kvar nu så det kan ju vara kul att veta :)

Nää, nu ska jag göra någon nytta här hemma :)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: