massa bus!

Robins 2 kusiner har varit här idag och busat massor, så strax ska jag städa bort det värsta iallafall :) Det var kul att se hur TOKIG han blev när det kom andra barn och busade med honom. Han blev helgalen, men det syntes hur KUL han tyckte det var :) Nu kanske han sover gott inatt :)

När jag städat lite ska jag ta och skära lite grönsaker inför fredagsmyset med TACOS(självklart!), men det blir sen när Robin somnat. Sitta och äta gott och kolla på bra film, mys mys :)

Nää, städ tajm var det ja:)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: