kändis hus?

I morse tittade jag ut lite fort genom fönstret och tyckte jag såg Charlie från Lyxfällan
http://www.hagenburg.se/WebArchive/navi/20070828094440.jpg
men jag menar, vad skulle han göra här i lilla Falun? Men sen kom det en kameraman och en till så jag antar att det var han... Jag och Robin stod och kikade vad dom hade för sig(näää, jag är väl inte nyfiken?), dom stod bara och pratade med någon precis över vägen från vårt hus och sen gick dom iväg (mot skogen?), så kanske att vårat hus blir med på tv... Vad det är för program vet jag tyvärr inte än. (HAHA tänk om dom filmade mig och Robin i fönstret? Jag med morgonrock, utan smink och håret ståendes rätt upp. Hope not HAHA)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Coolt, det kanske är nån i närheten av er som ska vara med i lyxfällan, vem vet? :)

2010-10-13 @ 17:03:28 / URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: