Hummel skor

Redan igår kom paketet jag beställde av presentkortet jag vann hos MinPluddeVutt. Det här var det som kom




(kommer dröja ett tag innan vi får glädje av den, jag men tyckte att den var lite kul, och den blir ju inte gammal)


Jätte coola skor från Hummel :)

Det kom mycket roligt på posten igår för det kom även 2 trisslotter från My heart(kolla länkar), men ingen vinst...
Det kom också platserbjudandet till förskolan, så nu vet vi NÄR och vilken avdelning han kommer gå på. Nu ska vi bara skriva och skicka in papperna :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Vinn fint armband!

Hej!

Tänkte tipsa om att det just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna ett smycke! Enkla regler!

Klicka dig in här om du är intresserad!:

http://truejenny.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-fint-armband.html

2010-10-10 @ 09:31:51 / URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: