Han kommer nog älska snön

Godmorgon!

Ja, enligt flera bloggar så har det snöat på flera ställen inatt, men inte här. Kallt är det, runt 5 minus, men ingen snö. Det gör inte så mycket heller, det kan vänta lite :)

Robin sover så oroligt nuför tiden, han vaknar oftast bara någon timme efter att jag och P gått och lagt oss och det GÅR INTE att få honom att somna om, om han inte får ligga mellan oss. Inatt sov han ända till 2.10 i sin säng iallafall, alltid något! Sen sov han ända till 7.45 i vår säng... Jag vaknade tillochmed innan(kan iofs ha berott på att han försökte putta ur mig ur sängen, jag hade huvudet precis på kanten!) och bara låg och kollade på honom. Han är ju så söt! :)


Den här bilden är från förra året, första gången Robin ens såg snö! Tänk att iår kommer han nog älska snön och älska att busa i snön. Pulka i åsbo backen hoppas jag vi kommer åka också :) Då blir jag som ett barn igen och åker värst av alla HAHA :)



TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Tack! Vad snäll du är :)



Ja, absolut! Jag tror att Devin kommer ha mycket mer skoj detta året också då han är mycket mer medveten om snön och pulkalekarna och så :) Precis som Robin.

2010-10-22 @ 10:01:13 / URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: