Usch

Usch säger jag bara...
Robin vaknade strax efter 4 imorse och grät och grät! Ingenting hjälpte han gick ner från sängen och ställde sig i ena hörnet, när jag försökte gå mot dörren med honom blev det bara värre, lika när jag skulle lägga ner honom i sängen... Efter ett tag tände jag lampan och efter en liten stund blev det bättre, men vi har inte sovit sen dess. Så jag tror att både jag och Robin kommer vara ganska trötta idag. Det märks redan att han är det då han har varit väldigt gnällig hela morgonen(natten?)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Ja eller hur. Blev helt chockad när jag såg att jag vunnit.

Tack så mycket :)

2010-11-02 @ 07:11:11 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Uach då, låter inget vidare. Hoppas ni kan vila lite nu på fm.



Kram

2010-11-02 @ 08:14:11 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: