nemas problemas ;D

Idag på "dagis" fick jag beröm :)
Hon tyckte att jag var så duktig och inte följde efter Robin var han än gick. Han fick leka med sitt och jag gjorde mitt, eller vad man ska säga. Brukar föräldrarna följa efter barnen på inskolning? Jag trodde att själva meningen med inskolningen var att barnet ska vänja sig att vara där utan någon av föräldrarna?
Men det är ju alltid kul med beröm :)
Det känner verkligen jättebra! Robin verkar tycka om det hur mycket som helst(han ville inte hem idag heller), han är inte blyg för någon heller, så idag fick jag prova att gå därifrån(även fast inskolningen egentligen började idag, så en annan fröken tyckte att hon var modig som redan ville prova). Jag sa HEJDÅ och pussade honom på kinden och så gick jag till fröknarnas rum. Lite gråt blev det, men innan jag hunnit in på rummet ens hade han blivit upptagen med att rita idag :) 20 minuter var jag borta alltså och när jag kom tillbaka fick jag bara en blick av honom och han fortsatte leka.
Så det kommer absolut inte bli några problem :)

Nu vet ni hur det ligger till med det iallafall :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Åh men det var duktigt, jag fick tvinga mig själv att göra samma sak!

2010-11-04 @ 20:56:32 / URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

svar:

ja det är det ^^ vilken tid är robin född ? :)

2010-11-04 @ 22:28:00 / URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: ANNIS (A N N N A I Z)

Hej , nu har jag startat igång en ny tävling där du har chansen att vinna en skin care creme som ger torr och narig vinter hud HJÄLP! + att vinnaren får en hemlig gåva också! :) Anmäl dig på min blogg , lycka till! :)



pfttt..Du har väll inte missat Bloppisen där allt säljs under 100-lappen.. kolla in den också och se om det är nånting som intresserar dig! :)

2010-11-05 @ 08:48:29 / URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: