framsteg!

Robin har ju inte varit så glad på förskolan sen han kom tillbaka dit efter avbrottet när han var slemmig i halsen. Han har varit så mammig och stor tjuter när jag lämnar honom där och han har varit lite ledsen under tiden jag varit hemma också. Men så igår var det en stor skillnad! När jag kom dit såg han mig inte ens först, han sprang runt och lekte med barnen, sen när han fick syn på mig kom han mot mig, men han blev inte ledsen som han blivit tidigare. Sen imorse var han mycket lugnare när vi kom dit, visst han satt i mitt knä en liten stund, men han grät inte som han gjort förrut. När jag "lämnade över" honom till en fröken blev han ju ledsen, men så fort han inte såg mig längre, slutade han gråta!! Så skönt! Det är verkligen framsteg.. :) Så jag tror nog att det värsta mammiga har försvunnit *peppar peppar* P har tillochmed fått lägga honom vid lunch under helgen. Till natten får han inte ens röra honom. Men det är ändå ett litet framsteg på dagarna. Det tycker vi om :)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: